22 Apr 2021

Prispevek

Internet

Kako napisati dober SEO članek?

Kako napisati dober SEO članek?

Splet je zavladal našemu svetu in hočeš nočeš moraš biti prisoten tam, kjer so vsi. Še posebej pa to velja za vse, ki se ukvarjajo s kakršnimkoli poslom. Znano je, da se danes praktično vse odvija na spletu. Celo tiste reči, ki so na videz preveč »fizične«, da bi imele svoje mesto na spletu, pa potrebujejo kupce, ki se nahajajo prav tam.

In zakaj je pisanje SEO člankov pomembno za ta del? Ker kvalitetne vsebine, objavljene na spletni strani ali blogu, prepričajo iskalnike, da je prav vaša spletna stran tista, ki se mora znajti povsem na vrhu pred vsemi ostalimi. Če želite zasesti sam vrh spletnih iskalnikov, preberite, kako napisati dober SEO članek.

Kvalitetna vsebina

Najprej bomo izpostavili samo vsebino. Če je včasih veljalo, da je dovolj samo, da se nekaj redno objavlja in da se v tekstih ponavlja določena ključna beseda, je danes to precej drugače. Iskalniki, kot je Google, so močno napredovali in znajo oceniti kvaliteto tistega, kar se objavlja na spletu.

Ker želijo iskalcem prikazati zgolj najboljše vsebine, je seveda ključnega pomena, da jih znajo tudi prepoznati. Torej, ne pišite vsebine le zato, da bi nekaj objavili, ampak pišite kvalitetno in pišite za bralca. Le tako boste na koncu zadovoljili tudi velikana med spletnimi iskalniki.

Raziščite ključne besede

Če smo prej omenili, da »posipanje« članka s ključnimi besedami ne deluje več tako kot včasih, pa je seveda še vedno pomembno, da se ta vsaj nekajkrat pojavi v članku. V ta namen najprej raziščite, kaj ljudje v povezavi s to temo na spletu iščejo, in se šele nato lotite pisanja.

S ključnimi besedami ne pretiravajte. Dovolj je, če se pojavi dvakrat ali trikrat, zato pa raje uporabite še sinonime. Sinonim besede »hoja« je denimo »pešačenje». Razumljivo in enostavno, kajne?

Dovolj dolge in urejene vsebine

Ne pišite člankov z le nekaj stavki. Vaši članki naj bodo dolgi med 500 in 800 besed, še raje pa več. Bodite pozorni pri oblikovanju naslova. Ta ne sme biti predolg, najbolje pa je, da vsebuje ključno besedo. In še nekaj, naslov članka označite s H1. Odstavke na logičnih mestih razdelite s podnaslovi, ki so lahko H2 ali H3. Tudi pri teh uporabite kakšen sinonim izbrane ključne besede.

Dolžina članka
SEO članki naj bodo dolgi med 500 in 800 besed, še raje pa več.

Pomembno je le, da pri tem uporabite pravilno hierarhijo. V tekstu eno izmed ključnih besed odebelite, lahko pa to storite tudi s sinonimom. Vsekakor boste potrebovali kakšno zunanjo in notranjo povezavo. Pri tem pa bodite previdni, da boste obiskovalca s svoje strani poslali na relevantno vsebino, ki je objavljena na kvalitetni spletni strani.

Ne pozabite na slike

Ljudje vse najprej počnemo z očmi. Če vidimo lepe slike, ki nas pritegnejo, je bolj verjetno, da se bomo zadržali na tistem mestu. Prav tako skrajšajo miselne procese, saj na ta način vsebino hitreje razumemo in si jo razložimo. Pri slikah pazite, da niso prevelike in »pretežke«. Za optimizirano sliko velja slika, ki ne presega 100 kb in je pravilno poimenovana.

Če vas to morda bega, povejmo, da so med ljudmi in iskalniki najbolj priljubljene strani, ki se hitro nalagajo. Še posebej v časih, ko za dostop do spleta več kot polovica uporabnikov uporablja mobilne naprave in prenos mobilnih podatkov. Prevelike slike močno upočasnijo nalaganje strani.

Zdaj pa veselo na delo!

V branje priporočamo ...